sobota, 6 kwietnia 2013

Witam w Waszym Świecie!

Dzień dobry, od wielu miesięcy czytam i śledzę wpisy innych blogerów. Znalazłam tu informacje, które często w sposób bardzo znaczący zmieniły moje życie lub podejście do niego. Niestety ;-) zaraziły mnie chęcią posiadania. Choć walczę od dawna, by to zmienić, niestety jak na razie przegrywam... Dlatego też postanowiłam się włączyć, by czasami doradzić, odradzić albo (i może to o to chodzi :-)) by mieć wymówkę: kupuję, bo recenzuję. Ach, po prostu kobieta.
Jestem po trzydziestce...no może przed czterdziestką bardziej. Jestem mamą i "posiadam" więcej niż jedno dziecko. Pan Mąż też jest. Staram troszczyć się o nich jak najlepiej, stąd moje poszukiwania kulinarno-dietetyczne. Hałas i rwetes, który u nas panuje zmusza mnie do szukania sposobów wyciszania, odreagowywania. Książka lub ciekawy artykuł często w kąpieli pomaga mi w tym.

Chcę dzielić się z Wami tym co wyczytam, pokazać co kupię lub ugotuję.
To ma być trochę mój azyl przed moimi domowymi szkodnikami.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz