poniedziałek, 15 kwietnia 2013

BB czyli Boskie Blogerki

Witam,
to będzie krótki post. Jak wiecie to moje początki w blogosferze. Zanim coś napisałam obserwowałam i czytałam rożne blogi. Czytając je czerpałam z nich ogromnie dużo informacji
i inspiracji. Wiedziałam że wielką pracę wkładają dziewczyny, by zrecenzować jakiś produkt. Wklepują, masują, kręcą, warzą itd. Są poddawane ocenie i krytyce. Często jest nieprzyjemnie. To wiedziałam. Ale nie wiedziałam, że samo obsługiwanie tego bloga, robienie, przerzucanie, wklejanie zdjęć, napisanie czegoś tak żeby nie zniknęło (jak mi się już zdarzyło), zabiera tyle czasu. Miałam o tym inne wyobrażenie.
DZIEWCZYNY!!! CZAPKI Z GŁÓW I KWIATY DO STÓP. JESTEŚCIE WIELKIE!!!
Nie wiem czy to wypada i czy to nie będzie wazelina, ale moimi wzorami są:
arsenic
angel
italina
Zawsze wyczerpująco, dokładnie, bez ściemy i do tego dowcipnie. Dzięki laski!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz