czwartek, 11 kwietnia 2013

Glossy box kwiecień 2013

Hej,
przyjechałam do domu i jest! Kwietniowy glossy box. Czeka na mnie. Co miesiąc cieszę się jak głupia, że dostaję to pudełko. Prezent, w którym nie wiem co jest, niespodzianka. Prezent co prawda zrobiłam sobie sama wykupując pakiet na sześć miesięcy, ale prezent, to prezent ;-)
Czasami zawartość pudełek cieszy mnie bardziej, innym mniej. Lutowe było średnie, marcowe świetne, kwietniowe też jest ok. Oczywiście jak dla mnie.

Tak wygląda zapakowane
 
Tak wygląda glossy box


 
   Tym razem zawartość prezentowała się tak:

 
W pudełku znalazły się:
BIOLIQ Intensywne serum rewitalizujące (pełny produkt! 28 zł/30ml)
 
 
RSS Dermo Rassoul Dezodorant nawilżający (pełny produkt! ok 15 zł/75 ml)
 
 
CHARMINE ROSE Nawilżająca emulsja do stóp (próbka 50ml, pełny produkt kosztuje 40 zł/100ml)
 
 
 
LOVE ME GREEN Organiczny krem do ciała (próbka 30 ml, pełny produkt kosztuje 129 zł/200ml).
Tu dołączono jeszcze voucher na kwotę 40 zł przy zakupie powyżej 200 zł
 
 
YASUMI Peeling do ciała Topaz Glamour (próbka 50 ml, pełny produkt kosztuje 45zł/220 g)
Tutaj też dołączony jest voucher na dowolny zabieg kosmetyczny, relaksacyjny, wyszczuplający lub trwałą depilację na kwotę 40 zł przy zabiegu o wartości minimalnej 80 zł
 
 
I jako dodatek od GLOSSY dostałyśmy gumki do włosów. Glossy w kwietniu promuje aktywność fizyczną :-)
 

Pudełko kosztuje 49 zł, w pakiecie taniej.Tu możecie sprawdzić glossybox.
 
      Mnie w tym miesiącu pudełeczko bardzo się podoba, z chęcią się wypilinguję, nasmaruję, nawilżę stopy i coś mi się wydaję, że wybiorę się do Yasumi.
Pozdrawiam gorąco!
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz