poniedziałek, 6 maja 2013

Rosyjskie kosmetyki nowa dostawa

Witam,
przyszła do mnie paczuszka z rosyjskimi kosmetykami. Dzisiaj parę zdjęć, a dokładne opisy dodam później jak już trochę ich poużywam.



Pasta solna, już o niej pisałam. cena 16,90zł

Szampon na łopianowym propolisie, Receptury Babuszki Agafii, cena 18,50zł

Żel pod prysznic. Natura Siberica, cena 18,50zł


Gęste mydło z Aleppo do ciała i włosów . Cena 39,99zł



Zamówiłam jeszcze piling do ciała, ale nie przyszedł. Firma zwróciła mi pieniądze. Szkoda, bo już mi się kończy ten z Glossy Boxa. Na zastępstwo z "braku laku" kupiłam w Hebe piling Perfecty- solny. Była promocja i dwa były w cenie 19,90zł. Skusiłam się, bo pomyślałam, że jak mi nie podpasuje, to komuś oddam. A ja do tej pory bardzo lubiłam pilingi Perfecty.Miałam kiedyś piling solny i był dla mnie za mocny. Teraz miałam ochotę na mocny masaż i mocne zdzieranie Niestety tym razem to był niewypał na całej linii. Po posmarowaniu ciała tym produktem czułam się jakbym wysmarowała się gęstym tłuszczem. Poza tym ten piling w ogóle nie pilinguje, maże się okrutnie. Tę maź trudno z siebie zmyć. Bleee. Jedyny plus to przyjemny zapach, ja miałam o zapachu zielonej herbaty. Pilingi oddałam w dobre ręce, mam nadzieję, że mnie nie przeklną ;)
Zdjęcia tego solnego pilingu nie zdążyłam zrobić. Był w zielonkawo-niebieskim opakowaniu.
Ciekawe czy tylko ja tak marudzę?
Pozdrawiam!
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz