piątek, 3 maja 2013

Książki książki uwielbiam!

Hej,
przed tygodniem przyszła do mnie paczuszka z księgarni. Bardzo się ucieszyłam, bo cieszę jak dziecko z każdej paczki, nawet z tej, w której wiem co jest.
Zamówiłam cztery pozycje, po dwie dla Pana Męża i dla mnie.


Na zdjęciu brak jednej książki, Pan Mąż porwał w podróż.


Mówiłam Wam już, że często szukam oddechu wśród książek. Mam nadzieję, że te książki mi tego oddechu dodadzą.
Pierwsza z nich:

Eckhart Tolle "Mowa ciszy. Twoje codzienne wsparcie", wydane przez Studio Astropsychologii, cena 24,80zł.
Cytat z okładki: "Czy nie masz chwilami ochoty na oderwanie się od całego otaczającego Cię świata? Czy nie chciałbyś wylądować gdzieś daleko od komputerów, telefonów komórkowych, szefów, premii, kredytów i całej reszty? Stwórz własny ocean ciszy, na którym zawsze znajdziesz najlepszą odpowiedź i zregenerujesz osłabione codzienną walką siły."
Tego właśnie mi trzeba...

Drugą moją pozycją jest:
David Icke "Największy sekret", Wydawnictwo Illuminatio, cena 69,90zł.
Ciekawa jestem tej książki, bo wiem, że znajdę w niej odpowiedzi na część nurtujących mnie pytań. Film Matrix oddaje moje odczucia wobec otaczającego nas świata. Często wydaje mi się, że coś tu nie gra, że nie tylko my tu (na ziemi) jesteśmy.
Cytat z okładki: "Rasa krzyżujących się rodów, a w zasadzie rasa wewnątrz rasy, stworzyła sieć tajemnych szkół i tajnych stowarzyszeń, które miały na celu umysłowe i emocjonalne zniewolenie mas i pogrążenie ich w wojnie. Przez wieki wykorzystywała tę samą technikę "problem-reakcja-rozwiązanie":stwórz problem, wywołaj reakcję :coś należy z tym zrobić" i zaoferuj rozwiązanie, by przywrócić porządek. ICH PORZĄDEK". Coś w tym jest, prawda?!

Książki dla Pana Męża to "Wojna o pieniądz. Prawdziwe źródła kryzysów finansowych" (dwie części) Song Hongbing, Wydawnictwo Wektory, cena ok 40 zł za jedną.

Podobno niesamowita książka (opinia Pana Męża), pochłonął już pierwszą część.
Cytat z okładki:"Skąd się biorą kryzysy finansowe? Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba postawić kilka innych: kto kontroluje emisję waluty? Kto zyskuje na inflacji? Komu zależy na drukowaniu papierowego pieniądza bez pokrycia w złocie?Kto pragnie uzależniać ludzi od kredytów? Do kogo należy Amerykańska Rezerwa Federalna? Po co stworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A przede wszystkim: w jaki sposób prowadzona jet globalna wojna o pieniądz?" Książka bardzo ciekawa i co interesujące wiele informacji pokrywa się z tym co pisze Icke.

Książki kupiłam dużo taniej w księgarni internetowej Aros- dyskont książkowy TUTAJ. Mają bardzo dobre ceny i szybką realizację zamówienia. Polecam.
Jak przeczytam, to dam znać ;-)

Zabieram się do czytania. Długi weekend trzeba jakoś wykorzystać.
                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz